وبسایت خبری تحلیل بازی

GR-NewS
وبسایت خبری تحلیل بازی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

۴۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است


بعد از مدت ها انتظار، هم اکنون می‌توانید اولین تریلر از عنوان Batman: Arkham Origins را مشاهده کنید

اگر شما نیز از آن دسته افراد می‌باشید که مشتاق دیدن اولین تریلر از عنوان Batman: Arkham Origins هستید، بعد از مدتها انتظار سرانجام این تریلر در دسترس عموم قرار گرفت. در این تریلر شاهد لحظه هایی از مبارزه بتمن با دشمن خود Deathstroke هستیم. این عنوان در ۲۵ اکتبر سال جاری، برای پلتفرم های PC, PS3, Wii U, و Xbox 360 منتشر خواهد شد. عنوان Batman: Arkham Origins Blackgate که برای عرضه برروی پلتفرم های ۳DS و Vita در نظر گرفته شده است، همزمان با عرضه جهانی بازی برروی پلتفرم های خانگی دیگر، عرضه خواهد شد.

  • امین اصغرزاده

Saints Row IV

۲۴
ارديبهشت

در مارچ سال 2012 بود که DLCای به نام Enter the Dominatrix برای بازی Saints Row: The Third معرفی شد، اما از آن زمان به بعد این DLC تغییرات زیادی کرد و تبدیل به یک دنباله کامل برای این سری از بازی ها شد. آقای جیم بون (Jim Boone) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف ما این بوده که بازیکنان لحظات عالی و شگفت انگیزی داشته باشند. شما رئیس جمهور ایالات متحده هستید و این در حالیست که بیگانه ها نیز به شهر Washington DC حمله کرده اند. دلیل خاصی برای این حمله وجود ندارد و شاید بهترین توجیه این باشد که این همه اتفاقات مختلف در این سری رخ داده و حالا چرا که نه؟"

  • امین اصغرزاده

Battlefield 4

۲۴
ارديبهشت

سری Battlefield همواره از بزرگترین بازی های موجود در هر نسل بوده اند که نسخه های جدید آن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. پس از موفقیت های کسب شده در مجموعه Bad Company، قرار شد تا در ادامه یک نسخه اصلی برای این سری عرضه شود. به این ترتیب Battlefield 3 در سال 2011 منتشر شد که دارای یک اکشن نفس گیر و هیجان انگیز بود و هنوز هم کسانی هستند که بخش تک نفره آن را با وجود ضعف های فراوان، برای چندمین بار تجربه می کنند. البته بیشترین موفقیت این بازی به بخش چندنفره آن مربوط می شود که توانسته به یکی از پرمخاطب ترین عناوین گروهی شبکه های آنلاین تبدیل شود.پس از شکست Medal of Honor: Warfighter‌ در 2012، بار دیگر همه نگاه ها بسوی BF معطوف شده و همانطور که انتظار می رفت، EA جوخه جدید خود رو وارد چهارمین میدان نبرد نمود و اینگونه شد که Battlefield 4 به رسمیت رسید. سپس بدون هیچگونه درنگی، تریلر و ویدیوی مفصلی از گیم پلی بازی به نمایش درآمد که این نوع عملکرد EA واقعاً تحسین برانگیز بوده و تأثیر بسزایی بر همه گیر شدن BF4 داشته است. اولین نمایش های بازی به قدری نفس گیر و فوق العاده به نظر می رسید که هر کسی را به تأمل وامی داشت. گیم پلی پخش شده، تحت عنوان Finishing in Baku دارای نکات ریز و درشت بسیاری بوده و نوید یک اکشن ناب دیگر را به طرفداران این سری می دهد.

  • امین اصغرزاده

assassins-creed-4-black-flag1

شرکت Ubisoft به تازگی و در تازه ترین اقدامات خود یک تریلر بسیار زیبا از عنوان Assassin’s Creed:Black Flag با نام “عصر طلایی,دزد دریایی” منتشر کرده است که از این تریلر نیز دو آرت ورک و یک اسکرین شات جذاب منتشر شده که ویژگی های بازی را معرض دید قرار گذاشته است و به جرات میتوان گفت با یکی از بهترین شماره های این سری روبه رو هستیم.

  • امین اصغرزاده

خیره کننده!!!

۱۹
ارديبهشت
  • امین اصغرزاده

چه شجاعتی!!!!!!

۱۹
ارديبهشت

در یک پروژه عکاسی بسیار خطرناک ورزشکاری اهل کیف اوکراین اقدام به عکسبرداری از خود در حال بالا رفتن یا آویزان شدن از ارتفاعات بسیار بلند بدون استفاده از هیچ طناب یا محافظی کرده است. نتیجه این پروژه ، عکسهایی بسیار تعجب برانگیز و هیجان آور است

  • امین اصغرزاده
  • امین اصغرزاده

شوتی هدفمند!

۱۹
ارديبهشت

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.

  • امین اصغرزاده

این پیش نمایش شامل اطلاعات بسیار مهمی از بازی خواهد بود و یک پیش نمایش معمولی از اطلاعات گذشته بازی نیست بلکه جمله به جمله اطلاعات جدید را عرضه می کند. پس توصیه ما این است که این مقاله را کامل بخوانید تا با سلطان بازی های دنیای باز اشنا شوید.

  • امین اصغرزاده

شرکت بزرگ EA رسما از عنوان The Sims 4 رونمایی کرد.قرار است این عنوان در سال ۲۰۱۴ برای Mac و PC به انتشار برسد.

استودیو Maxis سازنده نسخه های قبلی این عنوان را از زمان عرضه Sims 3 در دست ساخت دارد. لازم به ذکر است سری بازی های Sims یکی از پر فروش ترین فرنچایز های تاریخ است با ۱۵۰ میلیون نسخه فروش.

سایت معروف «یوروگیمر» به هر دو نسخه Xbox 360 و PC بازی Sims 3 نمره ۸ از ۱۰ را داده بود. باید دید ایا بازی چهارم می توانید دنیایی واقعی تر با ازادی عمل بیشتر ارائه دهد.

  • امین اصغرزاده