وبسایت خبری تحلیل بازی

GR-NewS
وبسایت خبری تحلیل بازی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

۴۰ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

Assassins-Creed-IV-Black-Flag-21

نویسنده ی ارشد بازی Assassin’s Creed IV ، آقای Darby McDevitt طی صحبت هایی که انجام داده است به گیمر ها این اطمینان را داده است که اگرچه ترکیب کردن دزدان دریایی با Assassin’s Creed عجیب و غریب به نظر برسد ، اما در حقیقت ترکیب هر دوی این ها همانند ترکیب کردن شکلات و کره بادام زمینی است.

  • امین اصغرزاده

Brahman-Assassins-Creed-GN

شرکت Ubisoft یک رمان گرفیکی جدید را تحت عنوان Assassin’s Creed: Brahman در طول هفته و در Comic-Con معرفی نمود که امروز مشخص شده است داستان آن پیرامون ماجراهای یک قاتل هندی است که در قرن هجدهم میزیسته است. در ادامه مطلب اطلاعات بیشتری را در این رابطه بدست خواهید آورد.

  • امین اصغرزاده

ACBrahman610

چندی پیش در نمایشگاه  کمیک کان خبری مبنی بر نوشته شدن یک رمان با نام Assassin’s Creed: Brahman منتشر شد ، که داستان یک قاتل هندی را روایت می کرد . در ادامه ی این پست می توانید تصاویری از این رمان را مشاهده کنید .

  • امین اصغرزاده


aciv-screenshot-leak-5

بدون شک می توان Assassin’s Creed را یکی از محبوب ترین فرانچایز ها در نسل هفتم دانست و از این رو قطعا برای هواداران بسیار این بازی جالب توجه خواهد بود که نسخه Limited Edition قسمت چهارم Assassin’s Creed شامل چه آیتم هایی است. برای مطالعه جزئیات این نسخه ی ویژه به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

  • امین اصغرزاده

WatchDog_hero

روز گذشته کانسپت جدیدی از بازی مورد انتظار Watch Dogs منتشر شد که زیبایی شهر شیکاگو را در اتمسفری نسبتا سنگین و از زاویه ای دیگر به رخ می کشد. برای مشاهده ی این تصویر زیبا به ادامه ی مطلب مراجعه نماید.

این کانسپت که توسط John Bigorgne طراحی شده، به گفته یوبی سافت سعی دارد کمال زیبایی شیکاگو در Watch Dogs را نمایان کند.

  • امین اصغرزاده

ریسک، عملی است که اکثر بازیسازان میانه خوبی با آن ندارند. این عدم انعطاف پذیری و خلاقیت در ساخت بازی های جدید، مهترین عاملی است که باعث می شود تا عناوین خلاقانه که حاوی ایده های تازه هستند به بن بست برسند. استودیوی های بازیسازی نیز از همین قانون تبعیت می کنند، یعنی سعی در تحویل محصولی به بازار دارند که در گذشته مورد پسند مخاطبین قرار گرفته که با این شیوه هم کار خود را آسان تر کنند و هم سود هنگفتی به جیب بزنند. اما هنوز هم بازیسازانی هستند که راه خود را ادامه داده و به ایده های ناب اهمیت می دهند. Relic Entertainment یکی از همین دسته در حال انقراض است که تبحر خاصی در ساخت بازی های خلاقانه، بخصوص در سبک استراتژی دارد. آخرین اثر این گروه خلاق، یعنی Company of Heroes 2 از همان قائده کلی سایر بازی های استراتژی Relic پیروی کرده، اما در عین حال سعی شده تا نکات جدیدی به همراه آورد. ساختار اصلی CoH2 بر پایه سبکی بنا شده که این روزها در بسیاری از عناوین مشابه نادیده گرفته می شود.

  • امین اصغرزاده

به تازگی “تونی کی” از بخش بازاریابی و فروش شرکت یوبی‌سافت گفته است که او برای انتشار اطلاعات نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی فارکرای در آینده‌ای نزدیک بسیار هیجان‌زده است.

  • امین اصغرزاده

توجه

۲۲
تیر
توجه 
پیغام از رییس سایت:

                  لطفا نظر هم بدهید.
با تشکر
  • امین اصغرزاده


شعله های سوزان انتقام در میان ریشه های سرد ارکام

بازی ها ساخته شده از روی فیلم و شخصیت های کمیکی هیچ وقت آنطور که باید انتظارات را برآورده نکردند تا اینکه چند سال پیش کمپانی گمنامی به نام «راک استدی» با

  • امین اصغرزاده

قاتل چهارم | تریلر جدید از گیم پلی بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag + تصاویر

20130611_assassins_creed_4_black_flag_2-280x80

در کودکی یکی از آرزوهای هر بچه ای ، ماجراجویی در جزایر ناشناخته و مبارزه با انواع و اقسام موجودات بود . هرچند فقط کودکان خلاقیتشان را به بلندای آسمان هفتم بالا می برند ولی در سن و سال من و شما هم گهگاهی پیش می آید که آرزوهای اینچنینی ای داشته باشیم . در اکثر بازی های رایانه ای ما به آن چیزی که دست نیافتنی است می رسیم پس چرا دزد دریایی که دیرینه ترین آرزوست نباشیم ؟ 

  • امین اصغرزاده