وبسایت خبری تحلیل بازی

GR-NewS
وبسایت خبری تحلیل بازی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

۸۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

  • امین اصغرزاده

xbox One

در حالی که پیش از این نیاز به اتصال هر ۲۴ ساعت یکبار و همچنین محدودیت بازی های دست دوم موجی از نا امیدی را برای Xbox One ایجاد کرده بود مایکروسافت با اقدام مشتری مدارانه و بینظیر خود بر اساس بازخورد ها هردوی این مشکلات را کنار گذاشت دان متریک در بخشی از بیانیه خود اعلام کرده است” من به طور مستقیم نظرات خیلی از شما را گوش کردم،کامنت های شما را خواندم و به بازخورد های شما گوش کردیم. من امروز میخواهیم به خاطر همکاری شما تشکر کنم.

  • امین اصغرزاده

e3_2013_pic_Gamefa (57)

بزرگترین جشنواره و نمایشگاه بازی های کامپیوتری در جهان امسال هم به مانند هر سال در لس آنجلس امریکا برگزار شد و شاهد جدید ترین سخت افزار ها و بازی های ساخته شده توسط کمپانی های بزرگ صنعت گیم بودیم در این قسمت یک  گزارش تصویری از این نمایشگاه آماده شده که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

  • امین اصغرزاده

news_e3_batman_arkham_origins_trailer-14239

به تازگی تصاویر جدیدی از عنوان مورد انتظار نسخه ی جدید سری بازی های “بتمن آرکام” یعنی عنوان “ریشه ها” منتشر شده است،که در تصاویر منتشر شده میتوان به قدرت نورپردازی و گرافیک خیره کننده ی بازی پی برد که با وجود آنکه تیم توسعه دهنده ی اصلی این سری بر روی این عنوان جدید در حال کار نیست،اما بازهم ظاهرا شرکت Warner Bros توانسته وظیفه اش را به بهترین نحو ممکن انجام دهد،که شما در ادامه میتوانید تصاویر منتشر شده در خصوص عنوان Batman:Arkham Origins که در طول مراسم E3 2013 و در کنفرانس شرکت سونی نمایش خوبی داشت مشاهده بفرمایید:

  • امین اصغرزاده

image_tom_clancy_s_splinter_cell_blacklist-22410-2521_0002

Splinter Cell: Blacklist کمی بیش از دو ماه دیگر منتشر می شود و حال به تازگی تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شده است که در این تصاویر می توانیم نمایی از گیم پلی بازی در بخش تک نفره ، بخش coop و حالت Spies vs Mercs را مشاهده کنیم.

  • امین اصغرزاده

index

عنوان مورد انتظار و جهان آزاد Watch Dogs از آن دسته بازی هایی می باشد که تاکنون شاهد نمایش های بسیار خوبی از آن بوه ایم و این عنوان که وعده ی رقابت با GTA V را داده است قرار است برای هر دو نسل فعلی و بعدی عرضه شود و به طور قطع عرضه ی Watch Dogs برای هر دو نسل باعث ایجاد اختلاف هایی به خصوص در بخش گرافیک خواهد شد و این برای دارندگان کسول های نسل فعلی مهم است که بدانند این تفاوت ها چیست و حال یوبی سافت تفاوت های نسل فعلی و بعدی این بازی را برایمان آشکار کرده است.

  • امین اصغرزاده

The Witcher 3 Wild Hunt

به تازگی تصاویر زیبایی از بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شده است که این تصاویر به ما نشان می دهد که تیم سازنده قصد ساخت یک عنوان برای بزرگسالان را در ذهن دارد چرا که با وجود هیولاهای مخوف در این بازی ، ترس نباید معنایی داشته باشد.

  • امین اصغرزاده

xbox-one-header-43-280x80

امروز جعبه کنسول Xbox One به صورت رسمی و آنلاین پرده برداری شد. برای مشاهده جعبه و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  • امین اصغرزاده

Metal-Gear-Solid-V-The-Phantom-Pain-Screen-11

چندی پیش و در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 عنوان Metal Gear Solid V : The Phantom Pain نمایشی را داشت که دهان همگان را از تعجب  باز کرده و مرزهای صنعت بازی سازی را چندین قدم به پیش برده و خواهد برد. اکنون تصاویری از این عنوان خارق العاده منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

  • امین اصغرزاده


PES 2014 (1)

PES 2014 هم در نمایشگاه حضور داشت ولی اگر خبری یا نمایشی از آن ندیدید نگران نباشید ، چون تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شده است . در این تصاویر که از تریلر بازی گرفته شده است ، پیشرفت های قابل توجه بخش گیم پلی و همچنین انیمیشن های بازی کاملا مشهود است . برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید .

  • امین اصغرزاده