وبسایت خبری تحلیل بازی

GR-NewS
وبسایت خبری تحلیل بازی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان


Castlevania_Lords_Of_Shadow_2_2012

در طی برگزاری مراسم Pre E3 شرکت Konami تاریخ عرضه این عنوان با به نمایش درآمدن یک تریلر اعلام شد.

در طی این مراسم، صحبت های زیادی پیرامون عنوان castlevania lords of shadow 2 انجام گرفت. بعنوان یک Sequel، تیم سازنده قول یک عنوان با تم تاریک، شخصیتی بی رحم و البته داستانی با محوریت دراکولا را داده است. بر خلاف نسخه گذشته، در این عنوان دشمنان شما زره و سپر هایی را باخود به همراه دارند که برای ضربه زدن به آنان، باید در ابتدا آنها را از بین ببرید.  همچنین به گفته سازندگان در بازی می‌توانید بدون هیچ گونه load-zone بین محیط های وسیع به گشت و گذار بپردازید. همچنین در بازی دوربین بازی در حالت آزاد قرار دارد که اگر به یاد داشته باشید، در نسخه اول اینگونه نبود.

این بازی در زمستان سال جاری برای پلتفرم های PS3/Xbox360/PC عرضه خواهد شد و خبری هنوز از نسل بعد نیست.

دانلود ویدئو HD

دانلود ویدئو SD

 





اولین تریلر Call of Duty: Modern Warfare 4 منتشر شد

mw4-modern-warfare-4-wallpaper-4

استدیوی Infinity Ward تصویری درباره ی کاراکتر Captain Price در صفحه فیس بوک رسمی خود منتشر کرده است که به نظر می رسد این کاراکتر در شماره ی بعدی از COD حضور داشته باشد همچنین تیزری از این عنوان را می توانید در ادامه مشاهده و دریافت نمایید.

در حال حاضر بعد از رونمایی طوفانی عنوان BT4 نوبتی هم که باشه نوبت بزرگترین رقیب این عنوان به نام COD: Modern Warfare 4 هست که طرفداران زیادی را دور خود گرد آورده است.

البته بر طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده بود همه نسخه بعدی بازی را با عنوان Call of Duty: Ghosts being می شناختند اما در تیزر مربوطه عنوان Call of Duty: Modern Warfare 4 نمایش داده می شود.

احتمالا به زودی شاهد رونمایی از این عنوان خواهیم بود ولی همچنان باید منتظر خبرهای رسمی Activision باشیم.

call of duty modern warfare 4 captain price اولین تیزر Call of Duty: Modern Warfare 4 منتشر شد

تصویر منتشر شده در صفحه فیس بوک Infinity Ward


تیز منتشر شده را هم می توانید در زیر مشاهده و دریافت نمایید: ( تیزری که پیش رو دارید با همین کیفیت تصویری و با همین حجم منتشر شده است )

دانلود تیزر با حجم ۱ مگابایت


battlefield-vتریلر جدید و زیبای Battlefield 4 + موزیک  


هفته ی پیش شاهد رونمایی عنوان Battlefield 4 بودیم که با تریلر ۱۷ دقیقه ای خود سر و صداهای زیادی ایجاد کرد و در نوع خود به یکی از مهم ترین اتفاقات صنعت گیم تبدیل شد. هم اکنون که مدت کوتاهی از عرضه اولین تریلر رسمی این عنوان می گذرد شاهد عرضه ی دومین تریلر رسمی از کمپانی EA هستیم که در ادامه می توانید به تماشای آن بنشینید.

با نمایش این تریلر متوجه می شویم که شرکت EA و استدیوی سازنده حساب ویژه ای روی آهنگ ها و حنجره ی طلایی خانم Bonnie Tyler باز کرده اند که زیبایی کار را چندین برابر کرده است. Bonnie Tyler خواننده ی آمریکایی و هم اکنون ۶۱ سال سن دارد.

دانلود تریلر با حجم ۶ مگابایت – کیفیت SD

دانلود تریلر با حجم ۲۳ مگابایت – کیفیت HD

 

هم اکنون می توانید برای دریافت کامل آهنگ اولین تریلر رسمی از لینک زیر استفاده نمایید:

دانلود آهنگ


GDC 2013 : ویدئو جدید از بازی Rising Storm

th (1)

در مراسم GDC 2013 تریلری جدید از عنوان جدید سری بازی های Red Orchestra منتشر شده است که می توانید در ادامه این پست ، این تریلر هیجان انگیز را مشاهده و دریافت کنید.

باری دیگر به دوران جنگ جهانی دوم می رویم. این بار توسط تیم سازنده Tripwire Interactive ! داستان این بازی روایتگر جنگ های اقیانوس آرام است.

این بازی در ماه می سال ۲۰۱۰ معرفی شده و برای انتشار در  سال ۲۰۱۳ برنامه ریزی شده بود. بازی Rising Storm به صورت انحصاری برای PC منتشر می شود.

دانلود ویدئو HD

 


اولین ویدئوی گیم پلی عنوان Assassin’s Creed IV : Black Flag منتشر شد

promo_4449

امروز در جریان نمایشگاه PAX East 2013 اولین تریلر گیم پلی عنوان AC IV :Black Flag منتشر شد.این ویدئو را میتوانید در ادامه مشاهده و دانلود کنید.

 

هشت تن از معروف ترین استدیو های یوبی سافت با قدرت مشغول ساخت قسمت چهارم هستند. Ubisoft Montreal خالق اصلی این سری با کمک استدیو های Singapore, Sofia, Annecy, Kiev, Quebec, Bucharest, و Montpellier این بازی را خواهند ساخت ، شاید در نگاه اول این تعداد استدیوها برای ساخت بازی بیش از حد به نظر برسد ، اما وقتی که متوجه می شویم Assassin’s Creed 4 بزرگ ترین بازی در تاریخ این سری است و از زمان انتشار نسخه ی قبلی هم مدت زمان کمی می گذرد می توان حق را به یوبی سافت داد. Assassin’s Creed به مانند Call of Duty تبدیل به یک فرنچاینز سالانه شده است ، اما یوبی سافت می داند که چگونه با جاه طلبی های خود می تواند این فرنچاینز را از خطر سقوط و تکراری شدن نجات دهد.

پرچم سیاه ما را به سال های ۱۷۱۵ و غرب دریای کارائیب خواهد برد ، جایی که سازندگان وعده یک جهان بدون هیچ گونه توقفی را در بازی داده اند. این بدان معنا است که شما می توانید به مانند دنیای واقعی به راحتی از کشور های کوبا تا جامائیکا سفر کرده ، بدون این که شاهد هیچ گونه بارگذاری و توقفی در بازی باشید. ۵۰ مکان منحصر به فرد از جمله شهر ها ، غار ها ، خلیج ها ، خرابه ها ، جنگل ها و بیشتر در بازی وجود دارند که وجود گنج هایی مخفی و با ارزش در این مکان ها لذت ماجراجویی را برایتان دو چندان خواهد کرد. اگر هم چندان به ماجراجویی درخشکی علاقه ندارید ، می توانید به اعماق اقیانوس ها وارد شده، به شکار نهنگ ها بپردازید و کشتی ها را هم به طور مخفیانه غارت کنید. شاید شباهت چنین کارهایی به مانند Far Cry 3 مقداری تعجب برانگیز به نظر برسد ، ولی نباید فراموش کرد که Far Cry 3 نیز توسط یوبی سافت مونترال ساخته شده و بنابر این جای تعجبی نیست که اگر هر دو این بازی فن آوری های مشترکی را با هم به اشتراک گذاشته اند.

دانلود ویدئو HD

دانلود ویدئو SD

battlefield-4


با ۱۷ دقیقه ویدئو گیم پلی طوفانی Battlefield 4 همراه شوید

ساعتی پیش ویدئویی ۱۷ دقیقه ای از گیم پلی بازی شوتر اول شخص نظامی استودیو DICE منتشر شد که در نوع خود بی نظیر بود.شما میتوانید این ویدئو را در ادامه دانلود و مشاهده کنید...

بر طبق شایعات منتشر شده این بازی از موتور Frostbite 3 بهره میبرد که به بازیکن امکان نابودی کامل اشیا و سازه ها را میدهد و گرافیک فوق واقع گرایانه را القا میکند...


Battlefield 4 هم اکنون برای کنسول های نسل حاضر X360/PS3 و پلتفرم PC قابل پیش خرید است.هنوز مشخص نیست که این بازی برای نسل بعد نیز

 عرضه میشود یا خیر.شایعاتی مبنی بر عرضه ی این بازی در زمان عرضه ی PS4 نیز به گوش میرسد.


دانلود ویدئو HD

دانلود ویدئو SD

 


تریلری جدید از گیم پلی Watch Dogs

watch-dogs

شرکت Ubisoft در جریان کنفرانس خود در GDC تریلری جدید از عنوان Watch Dogs مننتشر کرد. Ubisoft به وسیله ی این تریلر قصد دارد طرفداران را علاوه بر آشنایی با عناصر کلی، با عناصر جزئیاتی این بازی نیز آشنا کند.


این تریلر دقیقا همان تریلری است که در مراسم رونمایی از Play Station 4 به نمایش درآمد تا به بازیکنان شناخت کلی تری نسبت به تریلر قبلی بدهد اما Ubisoft اینبار با عرضه این تریلر قصد دارد با دوربین ها و نماهای مختلف، تریلر قبلی را به معرض عموم بگذارد تا بازیکنان را با مسائل جانبی نیز آشنا کند....

درست است که با یک بازی open world طرف هستیم اما مثل بازی های هم سبک دیگر هر کاری که دلتان بخواهد نمی توانید انجام دهید چون دوربین های مدار بسته همواره شما را می بینند که اگر دست از پا خطا کنید برایتان دردسر ساز خواهند شد پس باید برای شیطنت هایتان نیز برنامه داشته باشید و بی گدار به آب نزنید.

در ضمن گاهی اوقات برای بهتر دیدن صحنه های مبارزه و درگیری، تریلر به سمت صحنه های آهسته نیز رفته است.

 *مدت زمان : ۰۰:۰۳:۴۷

دانلود تریلر با کیفیت  HD – حجم ۸۵

دانلود تریلر با کیفیت SD – حجم ۲۴


تیزر Battlefield 4 ، خبر از جنگ های هوایی می دهد

battlefield-4

بتلفیلد ۴ با تایید رسمی مواجه شده ، و بسیاری از طرفداران این بازی شوتر را خوش حال کرده است . امروز تیزری از این بازی منتشر شد که به بخش هوایی بازی مرتبط است .  شما می توانید این تریلر را با کیفیت HD مشاهده کنید .

این تیزر که با نام air transport به تازگی به نمایش در آمده است فقط در چند ثانیه خلاصه شده و چیز خاصی جز پروانه ای در حال حرکت را به نمایش در نمی آورد ، با این حال تماشای آن و انتظار برای تریلر های زیبا تر خالی از لطف نیست . بازی Battlefield 4 در تاریخ ۲۶ مارس در مراسم GDC 2013 رونمایی می شود و یک تریلر فوق العاده از این عنوان به اجرا در خواهد آمد.

دانلود تریلر


ویدئوی جدید Resident Evil Revelation ترس را نشان میدهد

1358871911_4239_Resident-Evil-Revelations-Morgan-and-F-B-C-Trailer_7

با اینکه شاید بعضی ها از قسمت ششم RE راضی نبودن و اکشن بودن اون رو دلیل ضعفش میدونستن،اما حالا در مقابل عنوان تحسین شده ی Revelation حرفی برای گفتن باقی نمیماند.این بازی که سال پیش برای کنسول دستی ۳DS منتشر شد و افتخارات زیادی کسب کرد حالا راه خود را برای کنسول های خانگی و PC پیدا کرده.در ویدئوی جدیدی که از خط داستانی این بازی منتشر شده ترس را میتوان به راحتی دریافت کرد.در ادامه میتوانید این ویدئو را مشاهده و دانلود کنید...

 

میتوانید پیش نمایش این عنوان را به قلم امین اصغرزاده  “اقامتگاه آشکار” را مطالعه کنید.

 

دانلود HD

دانلود SD


دانلود تریلری ۵ دقیقه ای از بازی Metro: Last Light

metro_last_light_2013_game-wide

Metro: Last Light یکی از بازی های خوش ساخت است که از تریلر های بسیار آن این امر مشهود است . بازی که در کنار گیم پلی خوب از داستانی جالب و آخر زمانی بهره می برد و ماجراهای بازی قبل را روایت می کند . در ادامه می توانید جدید ترین تریلر از این بازی را دانلود کنید .

Last Light داستانی از پایان خوب بازی قبل را روایت می کند و از گیم پلی و گرافیک خوبی بهره می برد . با این حال باید منتظر این بازی ماند و دید که سازندگان چه آشی را برای بازیبازان می پزند ، شور یا خوش مزه ، بی نمک یا عالی …

دانلود با کیفیت HD با حجم ۱۱۰ مگابایت

دانلود با کیفیت SD با حجم ۳۵ مگابایت


ویدئویی از عنوان Call Of Duty : MW4 لیک شد | آیا Ghost بازگشته است ؟ (بروزرسانی شد)

url2-600x300

این روزها شایعات مبنی بر عرضه ی قسمت چهارم Modern Warfare به گوش میرسد اما امروز ویدئویی Live Action به بیرون درز کرد که احتمال وجود این بازی را به ۱۰۰٪ میرساند.این ویدئو که تریلری سینمایی است،آمریکا را در وضعیت آشفته ای نشان میدهد و اتفاقات عجیبی که بسیار شبیه کودتای نظامی است نمایان میکند.

نکته ی جالب در این ویدئو حضور کاراکتر محبوب Ghost است.اینطور که از طرز فیلم برداری و تدوین این ویدئو برمیاید،نمیتواند یک ویدئو ساختگی یا به قول معروف Fan Made باشد و به طور حتم رسمی است.در ادامه میتوانید این ویدئو را مشاهده و دانلود کنید.

هنوز شرکت Activision و هیچ یک از استودیو های این شرکت این تریلر را تایید یا تکذیب نکرده اند.

 (با تشکر از امیر والی)

 

به روز رسانی : اگر در ویدئو توجه کنید اسلحه ای که در دست سربازان قرار دارد کلاشینکف است که اسلحه ی سازمانی روسیه به حساب میاید.پس با این حساب اگر این ویدئو حقیقی باشد،داستان بازی به اشغال آمریکا توسط روسیه خواهد پرداخت و سربازانی تحت نام Ghosts‌(ارواح) که آزادی طلب هستند به مبارزه علیه نیروهای روسی اقدام میکنند.اینکه آیا کاراکتری که در انتها نشان داده میشود Ghost بازی MW2 هست یا خیر مشخص نیست.

MW4 2 ویدئویی از عنوان Call Of Duty : MW4 لیک شد | آیا Ghost بازگشته است ؟ (بروزرسانی شد)

Rest in Peace America

MW4 3 ویدئویی از عنوان Call Of Duty : MW4 لیک شد | آیا Ghost بازگشته است ؟ (بروزرسانی شد)

MW4 ویدئویی از عنوان Call Of Duty : MW4 لیک شد | آیا Ghost بازگشته است ؟ (بروزرسانی شد)

 

 دانلود HD

دانلود SD


battlefield-4-cover-art

 اولین تریلر بازی Battlefield 4 منتشر شد 

روز پیش تیزری از سوی شرکت های EA و DICE منتشر شد که بر اساس این ویدئوی کوتاه می توان گفت که بازی در تاریخ ۲۷ مارس از سوی شرکت EA رونمایی خواهد شد.

دراین تیزر مرموز و ۷ ثانیه ای چیز خاصی جز جمله ی Prepare 4 Battle و اشاره به تاریخ ۲۷ مارس دیده نمی شود آن چیز که کاملا واضح و روشن به نظر میرسد این است که ناشر بازی قصد دارد در این مدت زمان باقی مانده تا رونمایی این عنوان، تمام نگاه ها و نظرها را به خود جذب کند. در ادامه می توانید این تیزر را مشاهده یا دریافت نمایید


دانلود این تیزر با حجم ۱ مگابایت

 


تریلری از گیم پلی Injustice: Gods Among Us

injustice_gods_among_us_6-wallpaper-1280x720

در بازه ی زمانی حدودا یک ماه تا عرضه ی عنوان Injustice: Gods Among Us شاهد تریلری از گیم پلی این عنوان هستیم. در ادامه می توانید این تریلر را مشاهده و دریافت نمایید.

در تریلر مذکور شاهد درگیری ها و مبارزات ابر قهرمانان بازی هستیم که به زیبایی هر چه تمام تر به تصویر کشیده شده اند و کمکی خواهند بود تا بازیکنان با شناخت بیشتری از نحوه ی مبارزات و تاکتیک های موجود به استقبال این بازی بروند. این عنوان در تاریخ ۴ آوریل سال ۲۰۱۳ از سوی NetherRealm Studios برای کنسول های XBOX 360 و PS3 عرضه خواهد شد. *مدت زمان : ۰۰:۰۲:۳۸


دانلود تریلر با کیفیت SD – حجم ۱۷ مگابایت

دانلود تریلر با کیفیت HD – حجم ۵۸ مگابایت

news_call_of_juarez_gunslinger_teaser_trailer-13856-200x100
 دانلود دومین تریلر Call of Juarez: Gunslinger ، گیم پلی فراموش شده سری را نمایش میدهد


در چند روز اخیر یک خبر خیلی خوب برای طرفداران سری Call of Juarez منتشر و آن هم بازی Call of Juarez: Gunslinger بود که دوباره به حال و هوای قبلی خود بازگشته است ، یک بازی وسترن کامل . بازی از همه لحاظ پیشرفت قابل توجهی داشته ، و طبق تیزر قبلی از گرافیک خیلی خوبی بهره می برد . در تریلر جدید بخش هایی دیگر از بازی رونمایی شد که در ادامه می توانید دانلود و مشاهده کنید .

همانطور که گفته شد گرافیک بازی پیشرفت زیادی داشته و یکی از نقاط قوت این بازی .به حساب می آید . در کنار گرافیک بازی گیم پلی بازی هم دوباره به یک دنیای وسترن و مبارزه با گروه های مختلف دنیای غرب برگشته است و می تواند برای طرفداران بازی نوید یک تجربه خوب و قدیمی را به وجود بیاورد. سرعت و هیجان گیم پلی ، به همراه گروه های مختلف وسترن ، باعث به وجود آمدن بازی شده بود که طرفداران زیادی را برای خود کسب کرده بود ، ولی یوبیسافت با سیاست های اشتباه خود در آخرین نسخه عرضه شده ، به این سری تا حدی آسیب زد ، ولی با نمایش فوق العاده این بازی می توان به آینده ای از نوع گذشته امیدوار بود .

بازی Call of Juarez: Gunslinger در مراسم Pax East 2013 توسط شرکت یوبی سافت به صورت کامل معرفی می شود. تا الان فقط مشخص شده که این بازی برای پلتفرم های PC,PS3,X360 و در شبکه های اینترنتی کنسول های خانگی {PSN,XBL} در اواخر سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه می شود.


Assassin's Creed IV: Black Flag مصاحبه با یکی از سازندگان این بازی همراه با گویندگی فارسی
مصاحبه با یکی از سازندگان این بازی همراه با گویندگی فارسی
این تریلر به وسیله ی سایت (GR-NewS.BloG.IR (GamfA ترجمه شده است.

دانلود تریلر SD
دانلود تریلر HD

دو ویدئوی منتشر شده از AC4 : BlackFlag را HD دانلود و تماشا کنید
promo_4271[1]

امروز دو ویدئو از بازی جدید از فرانچایز مطرح Assassin’s Creed 4 : Black Flag به طور رسمی منتشر شد که یکی از آنها تریلری CG و سینمایی برای افتتاحیه ی بازی و دیگری مربوط به معرفی شخصیت بازی بود که بر طبق گفته ی سازندگان گرافیک Realtime بازی است.در ادامه میتوانید این دو تریلر را در سه کیفیت متفاوت مشاهده و دانلود کنید :..

 

ویدئوی سینمایی معرفی بازی Assassin’s Creed 4 : Black Flag

دانلود با کیفیت بالا (HD (۲۱۵MB 

دانلود با کیفیت معمولی (Hi-Res (43MB 

داتلود با کیفیت پایین (Lo-Res(10MB 

ویدئوی معرفی شخصیت جدید بازی Assassin’s Creed 4 : Black Flag

دانلود با کیفیت بالا (HD (۱۱۶MB 

دانلود با کیفیت معمولی (Hi-Res (23MB 

داتلود با کیفیت پایین (Lo-Res(5.70MB 


دومین تریلر از بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag منتشر شد

assassins-creed-IV-black-flag-lead-character-1

بعد از لیک شدن نمایش ابتدایی یوبیسافت از نسخه ی چهارم بازی کیش آدمکش ، امروز این شرکت دومین تریلر از این بازی را منتشر کرد . مبارزات سریع ، انیمیشن های زیبا ، اجرای فن های جالب ، پرواز بر بام خانه ها ، نبرد های دریایی همه در این بازی بازگشته اند تا دوباره طرفداران این بازی را به دل تاریخ ببرند و آن ها را با ماجراجویی های جالب جذب خود کند .

یکی از مشخصه های اصلی این نسخه نبردهای دریایی می باشد که نسبت به بازی قبل پیشرفت بسیاری کرده است. همچنین شما در این نسخه قابلیت شنا کردن در زیر آب را هم خواهید داشت .  شخصیت اول بازی Edward Kenway پدربزرگ کانر یک اساسین حرفه ای و یک دزد دریایی می باشد که در جزایر متعددی از جمله جامائیکا، کوبا و باهاما به زندگی پر هیجان خود می پردازد . داستان در این نسخه دچار تغییر و تحولاتی شده است که امیدواریم موضوع اصلی نجات دنیا نباشد .

بازی  Assassin’s Creed IV: Black Flag ظاهرا در تاریخ ۲۹ اکتبر علاوه بر کنسول های نسل بعد,برای پلتفرم های PC,PS3,X360,Wii U عرضه می گردد .

دراین تریلر شما مشخصات کلی Edward را مشاهده می کنید :


اولین تریلر Assassin’s Creed 4: Black Flag

Assassins-creed-4-black-flag-box--280x80

بعد از ۲ روز از تایید Assassin’s Creed 4: Black Flag توسط یوبی سافت اولین تریلر از این بازی منتشر شد که در این قسمت می توانید آن را مشاهده کنید.

Assassin’s Creed 4: Black Flag قرار است در تاریخ ۷ آبان ۱۳۹۲  برای تمامی پلتفرم ها منتشر شود و به نظر می رسد دارای تغییرات بسیاری نسبت به نسخه های قبلی می باشد

دانلودتریلر

تصاویر تریلر :

5 250x107 تصویر شخصیت اصلی بازی Assassins Creed IV23 250x106 تصویر شخصیت اصلی بازی Assassins Creed IV 6 250x106 تصویر شخصیت اصلی بازی Assassins Creed IV21 250x106 تصویر شخصیت اصلی بازی Assassins Creed IV 4 250x106 تصویر شخصیت اصلی بازی Assassins Creed IV7 250x106 تصویر شخصیت اصلی بازی Assassins Creed IV 1 250x106 تصویر شخصیت اصلی بازی Assassins Creed IV


تاریخ انتشار بازی Beyond: Two Souls مشخص شد + دو تریلر

beyond-two-souls-4

بعد از مدتها خاموشی از بازی و اثر هنری جدید دیوید کیج ، امروز تاریخ انتشار این بازی اعلام شد . علاوه بر تاریخ انتشار این بازی دو تریلری هم منتشر شده است که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده و دانلود کنید .

این بازی توسط Quantic Dream ساخته شده و در تاریخ ۸ اکتبر در ایالات متحده و در همان ماه در اروپا منتشر می شود . همچنین قابل توجه دوستان که این بازی انحصاری PS3 می باشد .

Beyond: Two Souls روایت زندگی پس از مرگ است و در این بازی شما کنترل فردی با نام Jodie Holmes را در اختیار خواهید گرفت که ۱۵ سال از زندگی وی را ( از سن ۸ سالگی تا ۲۳ سالگی ) برای کشف حقیقت پنهان سفر خواهید کرد. Idan هم که یک روح می باشد در کنار وی در سرتاسر داستان خواهد بود. این بازی همانند ساخته ی قبل این بازیساز یعنی  heavy rain از داستان زیبایی بهره می برد که می تواند برای بازیبازان جالب باشد 

در این بازی از تکنولوژی  جدید Cutting Edge استفاده شده است که به زیباتر شدن بازی کمک بسیاری میکند . در ادامه شما می توانید دو تریلر از این بازی را مشاهده و دانلود کنید . تریلر اول به بخش هایی از پشت صحنه بازی اشاره دارد که در آن بازیگران در حال اجرای نقش خود هستند و یکی از آنها آقای “ویلم دفوع” یکی از بازیگران مطرح سینمای هالیوود است ،

 دانلود با کیفیت بالا با حجم ۵۰ مگابایت

تریلر دوم هم بخش هایی داستانی از بازی است که در آخر تاریخ انتشار بازی به نمایش در می آید .


ویدئو جدید از گیم پلی Watch Dogs بر روی PS4 منتشر شد

عنوان Watch Dogs پس از نمایش خیره کننده اش در E3 2012 هیچ نمایش دیگری نداشت اما این محصول جدید شرکت Ubisoft اینبار در مراسم رونمایی از نسل بعد کنسول سونی،ویدئویی Real Time از گیم پلی بازی بر روی کنسول PS4 را منتشر کردند که در ادامه میتوانید آن را مشاهده و دانلود کنید.

 

 ویدئو با کیفیت HQ HD

ویدئو با کیفیت HD

ویدئو با کیفیت SD


تریلری از شاهکار بعدی استودیو بانجی | Destiny

Destiny_Tsr_Keyart

بالاخره پس از مدتی زمان نمایش اولین تریلر از شاهکار استودیو بانجی رسیده است . در این تریلر بانجی مکان های بازی ، برخی از موجودات زنده ، گیم پلی ، مراحل ساخت بازی و … را به نمایش در می آورد ، همچنین در این تریلر قسمت های کوتاهی از گیم پلی بازی هم مشهود است . یکی دیگر از مواردی که در این تریلر خود نمایی می کند گرافیک و ظاهر بسیار زیبای بازی است که باعث انگشت به دهان ماندن شما می شود . نورپردازی بازی و ساخت محیط جنگلی در بازی واقعا شاهکاری است دیدنی . در این تریلر بخش هایی از ساخت موسیقی بازی هم وجود دارد که در ادامه می توانید مشاهده و دانلود نمایید .

 دانلود ویدئو HD

دانلود ویدئو  SD


ویدئو : تکامل پلی استیشن قسمت اول – PlayStation 1

The Beginning

همانطور که میدانید،سونی برای روز ۲۰ فبریه برنامه های بسیاری را ریخته و تمام سعی خود را برای اینکه چشم همه ی دنیا را به این روز متمرکز کند به کار گرفته است.حال سونی با یک سلسله ویدئوهایی فلش بک به گذشته زده و توضیحاتی در مورد سه کنسول خانگی خود داده است که پیشنهاد میکنم آنها را مشاهده کنید.در قسمت اول این ویدئو ها به سراغ پلی استیشن ۱ رفته و در مورد بازیهای آن و نحوه ی ظهور این دستگاه پر قدرت و تاثیرگذار توضیحاتی داده است.در ادامه میتوانید این ویدئو را مشاهده و دانلود کنید.

دانلود ویدیو    HD

دانلود ویدیو    SD


ویدئویی جدید از عنوان ریسینگ GRID 2 منتشر شد

grid-2-ps3-box-art

Codemasters امسال قصد دارد با عنوان GRID 2 غوغایی در سبک ریسینگ به پا کند و باید ببینیم آیا EA با NFS جدید میتواند رقیب این بازی شود ؟ امروز Codemasters تریلری جدید از عنوان ریسینگ خود منتشر کرد که به تشریح فیزیک و گیم پلی آرکید گونه و هیجان انگیز بازی میپردازد.نکته ی کلیدی بازی تخریب پذیری جز به جز ماشین ها و گرافیک خیره کننده ی بازی است.در ادامه میتوانید ویدئو را مشاهده کنید :

 

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD


انتشار دو تریلر از Resident Evil 6 نسخه ی PC

Resident Evil 6

بی شک عده ی کثیری از گیمران منتظر عرضه ی نسخه ی PC بازی Resident Evil 6 ساخته ی Capcom هستند؛بازی که با ارائه ی گرافیکی بالا و گیم پلی اکشن توانست نمرات نسبتا متوسطی را دریافت کند.اطمینان میدهم که فن های سری بازی Resident Evil ، نسخه ی ششم را یک عنوان  شکست خورده می دانند که از ریشه ی اصلی RE فاصله ی زیادی گرفته است.

Capcom به تازگی دو تریلر از بخش داستانی و گیم پلی Resident Evil 6 نسخه ی PC منتشر کرده که شما کاربران محترم سایت گیمفا میتوانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ، دو تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

  Resident Evil 6 در ۲ مارس سال جاری برای PC منتشر میشود.


دانلود تریلر گیم پلی  با حجم ۳۴ مگابایت و کیفیت Hi – Resدانلود

 دانلود تریلر داستان  با حجم ۵۵ مگابایت Hi – Res |  دانلود



تریلری از بازی Need for Speed: Most Wanted بر روی کنسول Project Shield

Project-Shield

بعد از معرفی کنسول دستی Project Shield از طرف شرکت Nvidia ، حال نوبت به بازی هایی که به این کنسول دستی راه پیدا می کنند رسیده است . این کنسول قدرتمند در همان روز های اول  به سرعت توجه ی همه ی گیمر های دنیا را به خود جلب کرد . سیستم عامل این دستگاه مبتی بر سیستم عامل رسمی گوگل یعنی اندروید می باشد و تا الان بازی هایی که برای این کنسول معرفی شده شامل :Hawken و نسخه ی PC عنوان Need For Speed: Most Wanted و Assassin’s Creed III می شود. اطلاعات بیشتر را می توانید در این لینک مشاهده کنید .

در ادامه شما می توانید گیم پلی بازی Most Wanted بر روی Project Shield دانلود نمایید .


تریلری از گیم پلی بازی Metal Gear Rising: Revengeance

url

در اقدامی از طرف شرکت Konami شاهد منتشر ساختن تریلری از گیم پلی بازی Metal Gear Rising: Revengeance هستیم. در این گیم پلی با حرکات تاکتیکی و ترکیبی بسیار زیبای  شخصیت بازی بیشتر آشنا می شویم.

بازی Metal Gear Rising: Revengeance به سبک های Action, Hack and Slash می باشد که استدیوی PlatinumGames وظیفه ی ساخت و طراحی آن را بر عهده داشت. و در تاریخ ۱۳ فوریه سال ۲۰۱۳ بر روی کنسول های XBOX360 و Play Station 3 عرضه خواهد شد.

این بازی دراین مدت  طرفداران بسیاری را اطراف خود جمع کرده است که انتظار می رود فروش قابل توجهی را از این بازی شاهد خواهیم بود.

 دانلود تریلر با حجم ۸ مگابایت (کیفیت SD)

 دانلود تریلر با حجم ۳۲ مگابایت (کیفیت HD)


تریلر ۱۱ دقیقه ای از گیم پلی Tomb Raider

tomb-raider-2012

Crystal Dynamics تریلر ۱۱ دقیقه ای دیگری از گیم پلی بازی Tomb Raider با عنوان ” walkthrough ” منتشر کرده و بار دیگر هواداران این بازی را شگفت زده کرده است.برای تماشا و دانلود این تریلر به ادامه ی مطلب بروید.

Tomb Raider در ۵ مارس سال جاری برای سه پلتفرم Xbox 360 ، PS3 و PC منتشر میشود.


دانلود تریلر با کیفیت Hi – Res و حجم ۲۵۰ مگابایت | دانلود

دانلود تریلر با کیفیت Lo – Res و حجم ۶۵ مگابایت | دانلود


Dark Arisen

dragonsdogmahero1

Capcom امروز تریلری جدید از بازی Dragon’s Dogma: Dark Arisen منتشر کرد که در ادامه می توانید آن را دانلود کنید . در این تریلر بخش هایی از گیم پلی بازی و مبارزه با دشمنان مختلف نمایش داده شده است .  بازی Dragon’s Dogma در سال ۲۰۱۲ برای کنسول های این نسل منتشر شد و این نسخه یعنی Dark Arisen در ۲۵ آپریل در ژاپن منتشر می شود . در این نسخه شما با موجودات جدیدی مبارزه می کنید . همچنین در این نسخه شما از قابلیت هایی جدید بهره می برید .

HD DL : 30 mg


The Witcher 3: Wild Hunt

حجم: 7.81 MB
کیفیت: 720p HD فوق العاده
رزولوشن: 1280x720
زمان: 00:00:49
فرمت: MP4
دانلود با لینک مستقیم HD
دانلود با لینک مستقیم SD
توضیحات: تصویری از این تریلر

Video di The Witcher 3: Wild Hunt - Teaser trailer

Halo 4

حجم: 14.55 MB
کیفیت: 720p HD فوق العاده
رزولوشن: 1280x720
زمان: 00:01:13
فرمت: MP4
دانلود با لینک مستقیم HD
دانلود با لینک مستقیم SD
توضیحات: تصویری از این تریلر

Video di Halo 4 - Show reel assassination



God of War: Ascension

حجم: 601.63 MB
کیفیت: 720p HD فوق العاده
رزولوشن: 1280x720
زمان: 00:31:06
فرمت: MP4
دانلود با لینک مستقیم HD
دانلود با لینک مستقیم SD
توضیحات: تصویری از این تریلر

Video di God of War: Ascension - Un video con i primi 30 minuti di gioco



حجم: 33.51 MB
کیفیت: 720p HD فوق العاده
رزولوشن: 1280x720
فرمت: MP4
دانلود با لینک مستقیم HD
دانلود با لینک مستقیم SD
توضیحات: تصویری از این تریلر

Video di Battlefield 3: End Game - Trailer della modalità "Cattura la bandiera"


حجم: 8.51 MB
کیفیت: 720p HD فوق العاده
رزولوشن: 1280x720
فرمت: MP4
دانلود با لینک مستقیم HD
دانلود با لینک مستقیم SD
توضیحات: تصویری از این تریلر

Video di Sleeping Dogs - Trailer leaked del DLC Year of the Snake


Star Trek Into Darkness - H.264 HD 1080p Teaser Trailer
حجم: 65.56 MB
کیفیت: 1080p HD خارق العاده
رزولوشن: 1888x776
فرمت: MP4
دانلود با لینک مستقیم HD


اطلاعات تکمیلی از DLC ظلم شاه واشنگتن !

assassins_creed_3_connor_wallpaper

امروز یوبی سافت طی یک خبر ، اطلاعات تکمیلی و قابلیت های جدید DLC ظلم شاه واشنگتن که قرار است به زودی عرضه شود را منتشر کرد . یکی از قابلیت های منحصر بفدر این دی ال سی ، استفاده کانر از حیوانات است ، یعنی حیوانات نیز در خدمت او هستند ! شاخص ترین گزینه ، گرگ است که به فرمان شماست !


اولین قسمت این محتوای قابل دانلود در ۱ اسفند امسال در دسترس خواهد بود که به محض انتشار به اطلاع شما خواهد رسید .

از تغییراتی که در کانر ملاحظه میشود ، میشود به بومی تر شدنش اشاره کرد . لباسش دیگر مثل سابق نیست ، تغییر کرده است و با استفاده از عقاید سرخپوستی طراحی شده است ! پشم خرس بر روی شانه ، پوست گرگ روی سر و پر عقاب نیز همه حکایت از بهره گرفتن کانر از قدرت های این حیوانات است .

در این دی ال سی ، کانر باید به مبارزه با جورج واشنگتن ، پادشاه مستبد کشور تازه استقلال یافته آمریکا برود و او را از حکومت خلع کند . این دی ال سی در سه قسمت و با فاصله هایی ۲ ماهه روانه بازار میشود .

منتظر این دی ال سی جذاب و دیدنی برای Assassin’s Creed 3 باشید . . .

دانلود ویدئوی مربوط به این  ASSASSINS CREED III   DLC 

 


شهر گانگسترها | نقد و بررسی عنوان Omerta: City of Gangsters


تریلر لانچ از بازی



The Vanishing of Ethan Carter عنوان جدید استودیو Astronauts+تیزر


the vanishing of ethan carter

استودیو جدید astronauts که توسط آقای  Adrian Chmielarz،مدیر سابق بخش خلاقیت استودیو people can fly تاسیس شده،به تازگی اولین پروژه ی خود را به نام The Vanishing of Ethan Carter رونمایی کردند.

داستان بازی برگرفته از داستان های عجیب وغریب و ترسناک اوایل قرن ۲۰ است که با تکامل همه جانبه داستان این استدیو قصد دارد تا The Vanishing of Ethan Carter را عرضه کند.

بازیکنان در نقش یک کاراگاه خارق العاده بازی می کنند که توانایی تجسم صحنه های جنایت مرگبار را دارا می باشد. او در جستجو پسر جوان ربوده شده به کوهستانی سفر می کند و در آنجا با یکی از آدم ربایان که جسدش تکه تکه شده است روبرو می شود و با استفاده از مهارت های ماورائی و ابزار های مدرن پلیسی، بازیکن به کشف رمز و راز های اجساد کشف شده در دره و نیروی باستانی حاکم در منطقه می پردازد.

Adrian Chmielarz طراح بازی :” آن چه که بیشتر برای ما مهم است این است که بازیکن حس کند خودش در آنجا قرار دارد. پس غوطه ور شدن بازیکن اولویت اول ماست. این بازی در مورد جستجو و کشف کردن است. البته ما تجربه گیمپلی را از بین نبرده ایم، بر عکس ما تلاش می کنیم تا استخوانهایتان  این بازی را حس کنید و مطمئن شویم که برای شما معنی دار است و از بازی کردن لذت می برید.”

این بازی توسط Unreal Engine 3 ساخته می شود و امسال انحصاری برای PC و به صورت دیجیتالی عرضه می شود.

  

دانلود تیزر

 


تیزر رونمایی از بازی The Witcher 3: Wild Hunt

the-witcher-3

همزمان با معرفی نسخه ی سوم سری بازی The Witcher ، تیزر معرفی این عنوان نیز منتشر شد.حال با کمی تاخیر تیزر رونمایی از بازی The Witcher 3: Wild Hunt را برای شما کاربران محترم سایت گیمفا آماده کرده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را دانلود نمایید.

The Witcher 3: Wild Hunt در سال ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد.

 

دانلود تریلر با کیفیت Hi – Res

دانلود تریلر با کیفیت Lo – Res

 


گیم پلی ۴۰ ثانیه ای از GTA V

gta-v-600x368

به تازگی ویدئویی از رانندگی در بازی GTA V  در سایت های خارجی در حال پخش شدن می باشد که بیان کننده ی گرافیکی خیره کننده و گیم پلی بی نظیر این بازی است.

میتوان در گوشه بالا و چپ ویدئو نام grand theft auto five را مشاهده نمود. ظاهرا این ویدئو نسخه ای از نمونه آزمایشی این بازی است. اما آن چه که نمیدانیم این است که چطور این ویدئو به بیرون درز کرده است؟

این بازی قرار است در۱۷ سپتامبر سال ۲۰۱۳ برای کنسول های XBOX360 و PS3 منتشر شود. و شرکت سازنده تا کنون خبری از عرضه آن برای پلتفرم PC به میان نیاورده است.

 دانلود این ویدئو با حجم ۲٫۷ مگابایت


 تریلر جدید و زیبا از بازی God of War: Ascension

url

تریلر هنری و دیدنی از ارتش اسپارتا، همسر و دختر کریتوس. غم چهره ی کریتوس نشان از انتقام جویی میدهد. در این قسمت از بازی کریتوس از صفت سنگدلی و بیرحمی خود فاصله میگیرد و تلاش او برای گرفتن انتقام همسر و دخترش از خدای اریس خواهد بود.

 این بازی در ماه مارس ۲۰۱۳ به طور انحصاری برای PS3 عرضه خواهد شد.

 

 

دانلود تریلر God of War : Ascension با حجم ۹۹ -HD

دانلود تریلر God of War: Ascension با حجم ۱۲٫۶ – SD

 


ویدیوی سینماتیک ” ۷ Wonders ” بازی Crysis 3

crysis3610

هفته ی پیش قسمت اول انیمیشن ۷ Wonders مربوط به بازی Crysis 3 منتشر و با استقبال خوبی روبرو شد.اکنون نیز قسمت دوم انیمیشن منتشر شده که در ادامه ی مطلب می توانید آن را دانلود کنید

این سری انیمیشنی توسط آقای Albert Hughes کارگردانی میشود که سابقه ی کارگردانی The Book of Eli را نیز دارد.

Crysis 3 در فوریه ی سال ۲۰۱۳ برای سه پلتفرم Xbox 360 ، Playstation 3 و Pc منتشر میشود.

 

دانلود ویدیو با حجم ۶۸ مگابایت و کیفیت Hi – Res

دانلود ویدیو با حجم ۱۷ مگابایت و کیفیت Lo – Res


تریلر گیم پلی بازی BioShock Infinite

infinite-logo

قطعا شما هم مثل بنده تا عنوان خبر را خواندید با اشتیاق زیاد بر روی آن کلیک کرده اید. بله ، درست خوانده اید ! ساعاتی قبل تریلری از گیم پلی بازی BioShock Infinite منتشر شد و به سرعت بر روی سایت ها قرار گرفت. خبرگزاری فارسی گیمفا نیز از این امر مهم ، بی بهره نیست.  شما را بیشتر از این منتظر نمی گذاریم و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب تریلر را با دو کیفیت متفاوت دانلود کنید.

در تریلر شما ابتدا در یک قایق قرار دارید و سپس دوستانتان شما را در اسکله ی یک فانوس دریایی پیاده می کنند از میله ها بالا رفته و وارد فانوس می شوید منطقه را کمی جست و جو کرده و در نهایت با یک جنازه ی خونی مواجه می شوید.به بیرون رفته و آسمان به رنگ قرمز در می آید و ..

دوستان این کلیپ خطر اسپویل شدن را دارد.پیشنهاد میکنم همین الان آن را دانلود کنید و شاهد این شاهکار باشید.

 

دانلود تریلر با حجم ۱۲۰ مگابایت و کیفیت Hi – Res

 

دانلود تریلر با حجم ۳۰ مگابایت و کیفیت Lo – Res

 


تریلر گیم پلی بازی Tomb Raider

Tomb Raider

دیشب تریلری از گیم پلی بازی Tomb Raider منتشر شد که برخی دیگر از ویژگی و امکانات این بخش و جزیره ای که لارا در آن گیر کرده است را نشان میدهد.شما کاربران گیمفا می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب تریلر را با دو کیفیت متفاوت به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

 

دانلود تریلر گیم پلی بازی Tomb Raider با حجم ۲۶۰ مگابایت و  کیفیت HD

 دانلود تریلر گیم پلی بازی Tomb Raider با حجم ۲۲ مگابایت و کیفیت SD


تریلر صحبت های سازندگان Total War: Rome 2 

total-war-rome-2

تیم Creative Assembly سازنده ی بازی پر هیاوهوی Total War: Rome 2 امروز ویدیویی از صحبت های آقای Jack Lusted منتشر شده که به بررسی قوم کارتاژ می پردازد و صحنه های سینمایی از گیم پلی بازی را نیز میتوانید مشاهده کنید.

دانلود ویدیو با حجم ۱۰۲ مگابایت و کیفیت Hi – Res

دانلود ویدیو با حجم ۲۶ مگابایت و کیفیت Lo – Res



 

تریلر جدید Sniper: Ghost Warrior 2 منتشر شد
    City Interactive، ناشر Sniper: Ghost Warrior 2 تریلر جدیدی از عنوان در دست تولیدش را 
منتشر نموده است. این تریلر که در مرحله ی مربوط به کشور بوسنی و شهر ساراجوو رخ می 
دهد، افکت های تحسین برانگیز از جمله افکت انفجار یک C4 را به نمایش می گذارد. 

انتشار Sniper: Ghost Warrior 2 برای ماه آگوست(مرداد ماه) برای Xbox 360، PS3 و PC  اعلام شده است.

Shield (5)

چند روز پیش انویدیا کنسول خود را با نام Shield معرفی کرد ، این کنسول دستی قدرتمند به سرعت توجه ی همه ی گیمر های دنیا را به خود جلب کرد .در این قسمت ویدئویی قرار داده ایم که این کنسول دستی را به صورت همه جانبه مورد بررسی قرار خواهد داد.

ویدئویی که در زیر گذاشته شده شامل ۹ دقیقه معرفی و بازی کردن با این کنسول است ، اطلاعات بیشتر در مورد این کنسول را میتوانید در اینجا  مشاهد کنید . شما را به دیدن گیم پلی این کنسول دستی دعوت میکنم :

Click to download...

 

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

 


تریلر جدید از DLC بازی عملیات سری ۲ با نام ” انقلاب ”

September 15th, 2012 @ 19:42:23

 

چندی پیش شرکت اکتیویژن اعلام کرده بود که DLC قابل دانلود قرار است عرضه شود البته در همان اول در حد یک شایعه بود اما پس از اینکه در سایت اکتیویژن موبایل یک تصویر از DLC قرار داده شد و روی ان تصویر نوشته بود COMING SOON این DLC هم یه جواریی تایید شد .نام این DLC انقلاب است  و حال تریلری منتشر شده است که در ادامه مطلب می توانید دانلود کنید .

 

DOWNLOAD HD 

 

DOWNLOAD SD

 


دانلود اولین تریلر بازی جدید Call of Juarez: Gunslinger تحت عنوان Presentation trailer
ژانر: جنگی,شخص اول,وسترن
ناشر: Ubisoft,Focus Home Interactive,Ascaron
سازنده: Techland

پلتفرم: PC,Xbox 360
تاریخ انتشار: -
حجم: 23.26 MB
کیفیت: 720p فوق العاده
فرمت: MP4
دانلود با لینک مستقیم HD     Call of Juarez: Gunslinger
دانلود با لینک مستقیم SD     Call of Juarez: Gunslinger


DMC - Devil May Cry

حجم: 29.71
فیت: 720p HD فوق العاده
رزولوشن: 1280x720
فرمت: MP4
دانلود با لینک مستقیم      DmC: Devil May Cry      HD

دانلود با لینک مستقیم      DmC: Devil May Cry      SD


xl_Codemasters_F1RaceStars_6

کمپانی Codemasters یک DLC جدید برای بازی F1 Race Stars که ۴ آهنگ جدید به بازی اضافه می کند

شما می توانید این DLC را به قیمت ۴۰۰ پوینت برای Xbox 360 و یا ۴٫۹۹ دلار برای PS3 از شبکه اینترنت دانلود کرده و به بر روی بازی نصب کنید.

در ادامه می توانید تریلر

تریلر بازی



xl_nividia-project-shireld

همانطور که با خبر هستید غول گرافیکی جهان یعنی Nvidia در نمایشگاه CES از کنسول دستی خود با نام پروژه Shield رونمایی کرد که اولین رویداد مهم در دنیای بازی های کامپیوتری در سال ۲۰۱۳ به شمار می رود....


ویدئو


دانلود SD

دانلود HD 


Desert Eye low

استودیوی Epidemic Entertainment را همه با ماد ایرانی Wartime میشناسند.اما این استودیو در حال

حاضر مشغول کار بر روی یک بازی کاملا مستقل به نام Wartime 2 هستند که از موتور گرافیکی قدرتمند Cry Engine 3

بهره میبرد.به تازگی این استودیو Level Designer جدیدی به نام علیرضا خواجه علی به خدمت گرفته

و ایشان برای

معرفی خود یک دموی تکنیکی با استفاده از موتور گرافیکی CryEngine 3 به نام “Desert Eye”یا “چشم صحرا”

منتشر کردند......

 

(توجه داشته باشید که این دموی تکنیکی به صورت اولیه آماده شده و بعضی

آبجکتهای لازمه به کار گرفته نشده است)