وبسایت خبری تحلیل بازی

GR-NewS
وبسایت خبری تحلیل بازی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان

۲۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

assassins-creed-4-banner

از دیگر عناوینی که از جانب شرکت Ubisoft در نمایشگاه GamesCom 2013 و کنفرانس کمپانی ژاپنی سونی نمایش قابلی قبولی داشت،عنوان موردانتظار AC IV:Black Flag بود که به تازگی تصاویری زیبا از این بازی در فضای مجازی منتشر شده که در ادامه میتوانید آن تصاویر را مشاهده بفرمایید:

  • امین اصغرزاده
  • امین اصغرزاده

GTA-5-trevor-280x80

بعد از آن که GTA V در پاییز ۲۰۱۱ برای اولین بار با یک تریلر معرفی شد ، نزدیک به یک سال هیچ گونه اطلاعاتی را Rockstar از این عنوان فاش نکرده بود. ولی در این روز ها شاهد انتشار انواع و اقسام اطلاعات و تصاویر در مورد بازی می باشیم که البته طبیعی است چرا که به تاریخ انتشار این بازی بزرگ در حال نزدیک شدن هستیم. به هر حال بعد از انتشار یک دو جین اطلاعات و تصاویر که دیروز منتشر شد ، امروز هم ۵ تصویر جدید از GTA V به نمایش در آمده است.

در این تصاویر می توانیم ترور را در حالی که یک تفنگ شاتگان در دستانش است ، مه ای که مناطق بیرون از شهر لس سانتوس را فرا گرفته ، منطقه ی dockland و بیشتر ببینیم.

  • امین اصغرزاده

counter_strike_global_offensive

بلاخره پس از تقاضای فراوان طرفداران، در رابطه با نبود صدا خفه کن برای اسلحه ها در عنوان Counter-Strike: Global Offensive کمپانی Valve تصمیم گرفته است که با منتشر کردن آپدیت جدید این قابلیت را نیز به بازی اضافه کند.

  • امین اصغرزاده

GTA-V-big

با آمدن هر دو کنسول PlayStation 4 و Xbox One که دارای تراشه های AMD می باشنذ ، شما ممکن است احساس کنید که کارت ها گرافیکی Nvidia دیگر چندان کارایی نخواهد داشت. اما این شرکت اصلا نگران نیست ، چرا که معتقد است که بسیاری از گیمر های pc با آمدن بازی هایی مثل Call of Duty: Ghosts, Assassin’s Creed IV, و Grand Theft Auto 5 بر روی یک سخت افزار جدید سرمایه گذاری می کنند. بله ! این شرکت بدون هیچ گونه شک و تردیدی GTA V را هم برای pc تایید کرده است.

  • امین اصغرزاده

splinter_cell_blacklist_2013-1920x1080

تا کم تر از دو هفته ی دیگر شاهد انتشار بازی Splinter Cell: Blacklist خواهیم بود و فاز جدیدی از مبارزات سم فیشر و تیمش را با دشمنان خواهیم دید. به همین علت یوبی سافت حداقل سیستم مورد نیاز و سیستمی که برای نسخه ی pc بازی Splinter Cell: Blacklist توصیه می شود را منتشر کرد تا دارندگان پلتفرم pc بتوانند قبل از عرضه ی بازی به چک کردن سیستم های خود بپردازند.

  • امین اصغرزاده

halo

مایکروسافت بر خلاف این نسل که قافیه انحصاری ها را به سونی باخته است قصد دارد اولین قدم های نسل بعد را از لحاظ انحصاری محکم بردارد و انحصاری های متععدی برا Xbox One در نظر گرفته است. بدون شک یکی از بزرگترین فرنچایز  های FPS تاریخ سری Halo است که گویا کسانی که کنسول Xone را خریداری کنند نباید زیاد برای بازی کردنش منتظر بمانند.به تازگی سایت مطرح آمازون باکس آرتی از هیلو به همراه یک آرت ورک جدید را قرار داده است و آن را به قیمت $۵۹٫۹۶  پیش فروش میکند. گفتنی است است که در این سایت تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۴ برای عرضه ی بازی در نظر گرفته شده است. باید دید هیلو در نسل هشتم هم میتواند مانند ۲ نسل گذشته درخشان ظاهر شود یا خیر. برای پاسخ این سوال باید تا سال آینده صبر کنیم.

  • امین اصغرزاده

Call of Duty: Ghosts

با توجه به اعلام Infinity Ward ، نسخه های نسل فعلی Call of Duty: Ghosts هم دارای گرافیک بالایی می باشند و این به خاطر این است که از مزایای نسخه های نسل بعدی نیز بهره برده اند. همچنین این استدیو کیفیت صحنه های سینمایی بازی را نیز شگفت انگیز نامیده است.

  • امین اصغرزاده


بدون شک همگی ما با بیلیارد آشنا هستیم. پس اگر از طرفداران آن هستید، Doodle Pool از دست ندهید. بازی از گرافیک بسیار خوب و فانتزی در کنار گیم پلی ای مطابق بر قوانین اصلی بیلیارد بهره می برد که می تواند حتی شما را از قوانین این رشته آگاه کند. همچنین DP به شما این امکان را می دهد تا با دوستانتان در هر کجای جهان به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و امتیاز کسب کنید.

  • امین اصغرزاده

با عرض سلام به همراهان مجله ی PardisGame

شاید فکر کنید ساخت یک مجله الکترونیکی کاری بسیار آسان باشد . شاید فکر کنید زحمتی برای ساخت یک مجله الکترونیکی کشیده نمی شود . ولی بنده در رد دو جمله اخیر باید بگویم که در هر کار مشارکتی و دسته جمعی شرط اول انگیزه ، عشق ، وحدت و هماهنگی بین  مسئولین و اعضای گروه است و انجام این مهم بسیار دشوار!

  • امین اصغرزاده